37+5 hamileyim kızlar pazartesi için sezeryan günü aldık dün bugün sabahtan beri kasılmalarım var akşam üzeri belimden kasığıma doğru sancılar hissettim sonra geçti bi süre ama şimdi tekrar başladı ve az önce ishal olduğumu farkettim. Daha önce ishalde doğum belirtisi diye okumuştum. Sizce bebek bizden önce mi davranacak