Hayırlı Akşamlar hanımlar..
3gün öncesi kanamam başladı ve bugün 3.günün kanamam hala devam ediyordu doktora gittiğimde bebeğimin kalp atışını duymam lazımdı ama kese var bebek var kalp atışı yok 1 bucuk aylık hamileyim 6 haftalık kalp atışı yoktu düşük riskinden dolayı iğne vuruldum ve ilaç kullanmaya başladım ama kanamam halen devam ediyor düşük iğnesi vurdurup ilaç kullanan varmı aranızda kanama iğneden ne kadar sonra kesilir düşüm iğnesi işe yarıyormu bebeğin kalp atışları düzelir mi aranızda böyle birşey yaşayan varmı acaba🥺