Bir gün önce yaptığım erken gebelik testinde silik çizgi çıkmıştı adetimde 5 gün gecikme oldu.. bugün öğleden sonra önce pembe akıntım oldu az önce de adet kanaması gibi bir kaç damla kanama oldu kasıklarımda hafif bir ağrı var normal mi.. çalıştığım için fırsatım olmadı kan vermeye yarın gidicem ?