Mesen Alaturka tuvalet kullanıyorum 31+5 deyim. Tuvaletimden sonra silerken çok hafif suyla rengi açılmış pembe kan geldi başıma gelen var mı normal mi acile gitmelimiyim yardımcı olursanız sevinirim normal tuvalet kullandığım için mi oldu acaba
Ummuarbc Mesen yarın bir doktora gidin bence tuvaletle alakası olduğunu düşünmüyorum en azından içiniz rahat eder
livaa__ Mesen Bence acile gitmenizde fayda var Allah korusun bişey falan olur siz üzülürsunuz keşke gitseydim diye
livaa__ Mesen Benim lekelenmem.olmustu kahverengiydi alttan baktı ordan bakınca da kahverengimsi leke gelmişti az bişey
livaa__ Mesen Yüksek ihtimalle alttan bakılır devam ediyo mu eder mi diye ona göre yönlendirirler sizi
Zehra385 Ummuarbc slm cnn bebegindeki bobrekteki genisleme gectimi doktor bana detaylida sinirda dedi bi ay sonra gel bakalm gene dedi korkacak bisey uok dedire evhamlamiyo insan
Ummuarbc Zehra385 bende hem böbrekte genişlik hemde bağırsakta parlaklık vardı canım sadece tek başına böbrekte genişlik birşey ifade etmiyor zaten banada 1 ay sonra gel demişti ama ben 1 ay sonra kendi doktoruma gittim kendi doktorum da böbrekte genişlik gözükmedigini geçtiğini söyledi senin kaç mm di genişlik canım
Ummuarbc Zehra385 posttan da gördüm şimdi canım 4.8 çıkmış benim 5 çıktı doktor sınırda var bile denmez demişti o an bebek idrarini tuttuysa bile çıkabiliyormus birde erkek bebeklerde olan bir durum
Civciv53 Mesen nişan olabilir canım sen yinede acile git doktoruna bilgi ver. Haftan erken çünkü benimde nişanım pçeteye silince gelmişti