Esss09 tek taraflı şişlik iyi bişey değilmiş aman dikkat gebelik zehirlenmesinde ani el ayak şişmesi oluyormuş.. bende de var ayaklarım şiş ama sağ ayağım sol ayağımdan daha şiş ve ayağımın üstü acıyor resmen ablam sağlıkçı ona sordum ihmal etme doktora söyle gebelik zehirlenmesi olabilir dedi ama yanında başka belirti yoktu ayarlarını soğuk suda beklet dedi ve yukarı doğru ovala ödemin dağılsın dedi ama doktora gitmeyi ihmal etme dedi 2 gün sonra gitcem inşallah