cLearQueen Hanımlar.. ben coraspin kullaniyorum. Normalde disarda duruyor ama uzun süredir buzdolabında duran 1 kutu coraspin var. Son kullanma tarihi gecmemis ama buzdolabında oldugundan bozulmuş mudur sizce ?
Gebess95 cLearQueen genelde ilaçları buzdolabında tutmaya gerek yok ama buzdolabında diye bozulma da olmaz serin de tutmuş olursunuz yine de güneş görmeyen yerlerde muhafaza etmeye çalışın normalde
cLearQueen Gebess95 öyle mi çok tesekkur ederim annemden kalma aliskanlık o da hep buz dolabına koyardı. Insallah bozulmamıstır cünkü önemli bi ilac bende pihtilasma var da
Gebess95 cLearQueen geçmiş olsun yok hıc korkmayın eczane teknisyeniyim ben hiç birşey olmaz ama dediğim gibi günes görmesin yeter buzdolabına gerek yok