Nurbozdag08 ben de hevesle beklediğimde aynı belirtileri yaşadım ama sanırım bağırsak hareketleri dedim artık 8 aylık olunca daha kuvvetli hissedince önceki hissettiklerimin aynısı ama daha kuvvetlisi, Yani o bebek hareketleri annesi :) çok güzel bir duygu. Sağlıkla büyüsün miniğiniz.