Haticegoy-- Kızlar iki sezeryanm var 34 ve 31 haftalarda bu üçüncü bugün doktor başı kanala girmiş dedi çok ayağa kalkma dedi böyle olup normal doğum yapan varmı yada doğuma ne kadar kaldı çok merak ediyorum
Efemomss_ Haticegoy-- benimki de aynı durumda 32 den beri başı kanalda baskı yapıyor. 34deyiz 1 cm açıklık varmış bakalım daha fazla açılırsa doğum olacak gittiği yere kadar bekleyecek
2-PrensesAnnesi Haticegoy-- bende 35+5 bugün kontrolüm vardı nst’de düzenli sancı çıktı erken doğum olabilir dedi bolca dinlen dedi iğne vuruldu. 1-2 hafta daha bekleyebiliriz umarım 🫣
Mommelike Efemomss_ sizede sorayım nasıl hissediyorsunuz kanaldayken öncesine bir belirtiniz oldumu 40 haftalık benim hala girmedi de🥲 bende hareketliyim aslında ama olmuyor anlamadım
SeydanurBK 34+6dayız. Pazartesi kontrole gittiğimde doğum pozisyonunu almış ama daha kanala girmemişti. Heyecanla bekliyorum 🥲
2-PrensesAnnesi Haticegoy-- ben de düzenli sancı çıktı. Ama 5 yaşında bi çocuğum var eşim de ameliyat oldu bu halde dinlenmek de bana haram gibi bişey 🫣
Haticegoy-- Mommelike kafası orda zaten her hareketi kasıkta elleri falan yumruk yapıyor ittiriyo çok belli oluyor çok değişik duygu
Efemomss_ Mommelike Rahimde ağrı oluyo sürekli ve kafasının orda olduğunu anlıyorsun baskı yaptığı için her hareketinde orda ağrı oluşuyo
Mommelike Haticegoy-- bende böyle hissediyordum ama hala kanalda değil dedi kasıklarım patlıcakmıl gibi kuyruk dokunulmasa baskı yapıyor ama anlayamıyorum sanırım ben
Mommelike Efemomss_ bende böyle bişey geziyo gibi hissediyordum ama hala çok aşağıda değil dedi kontrolde hatta inmezse suni deneriz ama yinede sanmıyorum dedi😔
Haticegoy-- 2-PrensesAnnesi bende o nts yi anlayamadım bir benim ki 100 su sonra 80 e düştü bişey yok dedi ama düz cizgiymis bakalım bekliyorum
2-PrensesAnnesi Haticegoy-- benimki de 40-80 arası 4 tane düzenli çıktı o yüzden erken doğum olabilir dedi sancı hissettiğin zaman bekleme gel hemen alırız dedi