Kızlar sat 9. 2 gün önce kan verdim negatif çıktı. Bugün sabahtan beri adet olacak gibi ağrım vardı. Aksam olunca idrar yolu enfeksiyonu başladığını farkettim. Sonra lavobaya girdim idrardan sonra açık kırmızı, pembe gibi kanama vardı. Adet mi oldum yoksa enfeksiyondan kanlı idrar mı yaptım yoksa yerlesme kanaması mı bilmiyorum. Şuan acile gidiyorum enfeksiyon olduğunu düşünüyorum. Yerlesme kanamasi olabilir mi? Doktora ne demeliyim yardımcı olursanız cok sevinirim