buseyusuf27 gebelikkk kızımda 8.haftada baslamıstı oğlumdada 5.haftada basladı surklı tatlı yemek ıstyorm kı suan 36 haftaym kızımdada hep eksı yemek ıstyodum hep eksı yedım 🤭
Lumlum gebelikkk benim canım bi iki şey çekti ama hamile değilken daha çok şey çekiyordu dkdldldl hiç aşermedim sanırım .)
06Canan gebelikkk aralık ayında ilk karpuz aşermiştim eşim sağolsun buldu 😂 ramazan da da can eriği aşermiştim ablam sağolsun burda var demişti aldm yedm zamanlamamız ters oldu biraz 😂şimdilerde sadece soğuk şeyler arıyorum 😂😂
oykualya Crnsln 3 gebelik yaşadım 3 ünde de tv de ne çıktıysa hep canım çekti haberim bile yoktu hamile olduğumdan hepte 7. Haftamdaymışım öyle olunca öğreniyodum çünkü 😂var öyle şeyler sadece bazılarında pek iştah olmuyo canıda bişey istemiyo
sedef_kayakrts Crnsln nasıl yok ya 😅😅😅bazen garipten burnuma türk kahvesi kokar ve birden ağzım sulanır canım çeker o an içmezsem ,yada yemezsem uyuyamam gibi
Hilal14-12-21 Crnsln gerçekten mi ben rüyamda gördüm ve bir hafta boyunca aradım sonra içime bir şüphe düştü acaba hamile miyim diye iki hafta sonra test yaptım pozitif çıktı 😂
amayinedeiyiilerledim gebelikkk farklı zamanlarda çiğ köfte, limonlu roka salatası, tavuk sote, kuru fasulye-pilav, patso sandviç, bebe bisküvisi 😁😂 öyle ekstrem şeyler aşermedim
Tugcetukez gebelikkk 36 haftalık hamileyim ilk zamanlar yeşil erik asermistim ayyy kışın ortasında didik didik heryeri bakmama rağmen bulamayıp eşim trendyoldan bulmuştu ,😁
1_Pandackk gebelikkk 8 haftalıkken mevsiminde olmayan meyveyi aşerdim hamile anneler var aramızda lütfen kusura bakmayın ben karpuz 🍉 ve turşu aşermiştim 😂
12betul Benim 3. Gebeliğim hiç birin de aş ermem olmadı diğerleri arka arkaya oldu zaten bilet anlamadım nazalanamadım bunda da gece geç saat Allahım elime naz yapayım aşereyim diyorum aklıma bir şey gelmiyor içimde kaldı ya dedim gece yarısı eşime canım cips çekiyor zorla aldırdım ama aşerdiğimden değil içimde kalmasın diye 😂😂😂
tarcinnnn24 gebelikkk Hiç hamile olduğumu bilmiyorken sanırım 2 3 haftalıktı o kadar erken büyük balık istedim ki ben balık sevmem… Levrek yemiştim. Sonrasında peynir helvası istedim. 6 haftalıktı şimdi 7 haftalık gerçi yine küçük ama ben her şeyi yiyorum normalde çok yiyen biri değildim ama hamilelik başladığından beri çok yiyorum :)
Fundaaaaa gebelikkk 3. Hamileliğim sadece ilk bebeğimde aşerdim 😂 şubat ayı film izliyoruz elma ağacını erik ağacı sandım 😅 hiçbiryerde bulamadık tabii marta kadar rüyalarımda gördüm uyanıp ağladım resmen hep o ana kadar asla aşerme olayına inanmıyordum 😂😂 sonra son aylarıma yakın gece 3’te bir anda eşimi uyandırıp bana mentollü çikolata bul dedim beni ciddiye almadı 🤦🏼♀️ 2 gün sonradan anladı aşırı ciddi olduğumu 😂 hastanede çalışıyorduk o dönem bütün hastane seferber oldu mentöllü çikolata arıyor 🙊😂 aradan 5 sene geçti hala ne zaman görseler bu olayı anlatırlar neyseki buldular o gece nöbette dört elden 🤣
Ebruasya34 Kızımda hep yeşil erik yemiştim şuan oğluma hamileyim köfte ekmek çok canım çekmişti ayva karpuz
Happy-melek1997 gebelikkk karnıbahar 😝millet senin kadar kötü aşeren görmedim diyor napiyim sebze sevmek günah mı 😂onda da valla canım aklıma geldi öyle dedim aşerme falan mı bilmiyorum ama 12+1iz onun dışındabişey yok
Damyavuz gebelikkk 2 kızımda da et balık tan nefret etmiştim. Bu bebişi erkeğe benzetti doktor zaten diğer hamileliğimden çok farklı. Hala sabah bulantım geçmedi eşim bildiğiniz kokuyor ama söyleyemiyorum 🤭 normal de asla öyle gelmez kokusu. Birde canım et çekti et döner pastırma şaka gibi 🥰
Karpuz1995 Damyavuz Merhaba benimde 3 hamileligim 2 kızım var onlardan cok farkli.bir gebelik yaşıyorum.ve belirtilerimiz nerdedeyse ayni başka ne gibi belirtiler yaşadınız acaba bilgi.alabilirmiyim size zahmet
mercanssssss gebelikkk 6. Haftada simit ve ayran canım istedi sürekli ayran içmek istiyorum 😂 sanırım mideme iyi geliyor ondan istiyorum içmek