Hmy12 doğumda erkek bekleyip kızı olan ben 😵💫🙄🤣🥹
Hmy12 valla bu gün bi başlık gördüm 30. Haftada hala öğrenememiş😨
Hmy12 büyğk ihtimal kızdır bende 23 . Haftnda öğrendim 😂
Hulo2105 Benimde hala belli değil ki bu gidişle dogurunca öğrenirim galiba 😀
Al bendende o kadar
Maviss718 Bende kız hissediyorum sağlıklı olsun da