Kubrasimsek58 Kızlar enfeksiyonum var doktorum bi krem ve fitil yazdı sorum şu yazdığı fitil hamilelikte pek önerilmemektedir diyo ama doktorum kullanabilirsin bi sorun olmaz dedi adı Gyno lomexin fitil kullanan varmi??????
Zseda Kubrasimsek58 Doktorunuz vermiş.Burda bizlerin soylemlerinden çok doktorunuza guvenmelisiniz. Bende kullandım zamanında. Üstelik progestan da bir fitil ve düşük tehlikesi olup gebelik boyunca kullanan oluyor..
Hulo2105 Kubrasimsek58 fitil uzun süre kullanımda zararlıdır. 1-2 kere kullanmakla bişey olmuyor hele ki doktor yazıyor bunu kötü bişey olsa verir mi? Bende kullandım herkes kullanıyor korkma
Tekin3453 Banada verilmişti fitil icerisinde 3 adet vardı ozmanlar bebeğim baya küçüktü. De ben iki tane sadece kullandım bende bı sıkıntı çıkmadı siz yinede doktorunuzla görüşün. Herkesin gebeligi ilacı durumu farklı tabi