Hilalll3 Begaslan bende nilüfer hanıma gidiyorum süreci merak ediyorum doğumda hastane ortamı ilgi vs
Nuraytmn Ben yapalı 2 buçuk yıl oldu halide hanımda sancım gece başladı nts bağladılar bütün gece takip ettiler sabaha karşı doktor geldi doğuma yakın ebe duşa soktu biraz masaj yaptı doğuma ebe hazırladı Halide hanım doğurtup dikiş attı
Nuraytmn Begaslan genel olarak iyidi ilgiliydi numarasını da vermişti Şeyma araz benim zamanımda baya iyidi oda ayrılmış ordan
Begaslan eea Çok yeni halide hanıma geçtim bende şuanlık çok memnunum öncesinde başka bir doktorla ilerlemiştik halide hanım kadar ilgili değildi bu sebeple değiştirdim
Nuraytmn Begaslan benim eşim perdenin arkasında beklemişti isterse girebilirdi de bebek doğunca hemen girdi içeri
Gzsss Kızlar pendik medical parkta doğum sonrası refakatci kac kisiye izin veriyorlar. Ben esim ve annem kalsin istiyorum sorun cikarirlar mi
Teacherr Gzsss ben üç yıl önce orda doğum yağtım annemle eşim kalmıştı beş ay sonra yine orda yapacağım inşallah annem eşim ve oğlum kalacak yanımda
Zeynepppp34 Subaby arkadaşım da tansiyon da vardı riske atamamak için normal doğumla doğurttu çok güzel ilgilendi yaklaşımı da çok güzel demişti bana . Bana da o doktoru önerdi arkadaşım hatta .
eea Bence sorun etmezler ya iki kişinin kalması doğumda çok normal çünkü :) Ben de Pendik medicalparkta doğum yapacağım :)