biranne__ ben takım takım koydum bir külot bir atlet bir gecelik öyle olunca rulo halde sığdırmıştım pedleri falanda öyle sonra bir poşeti çorap patik yaptım derken düzenli olmuştu tek yelek hırka sığdıramamıştım onları da normal açık halde koydum hiç resim çekmedim o zaman keşke çekseymişim ya 😂