Minikkalbim19 12 haftaligiz bugün usttum galiba yavaş yavaş ateşim çıkıyor burun teki tıkalı napcam ya ateş bebeğe zarar verir mi nasıl hemen iyilesirim
Deryakaya1802 Minikkalbim19 hamilelikte ateşlenme iyi değil diye biliyorum bi acile gidebilirsiniz çok kötüyseniz 🤔
Sydcan Minikkalbim19 hamilelikte ateş iyi değil bebege etkısı olablr istersen önce ılık dus al soğuk kompres yap artarsa acıle gıdeblrsn
snms Ates konusu baya tehlikeli bebege bakarsan bende tam sizin haftanızdayken yasadım bunu hemen ılık suyla duş aldım ve bol bol su ictim arka arkaya düsmeseydi gidicektik acile ama düştü bi duş alın düşmezse gidin bence 😔
Minikkalbim19 snms evim klimalı bide eski evlerden lojman bugün duş aldım duştan önce ebanyoyu okadar ufoyla isitmama rağmen usutmusum ya zaten diğer bebeğim hiç yasamadi bisye olcak diye ödüm kopuyor
snms Minikkalbim19 içini ferah tut canım bende o zaman üşütmüstüm duşa girip ateşimi düsürdük ertesi gün grip oldum yani üşütmeden dolayı ateşlenmistim ama devam eden ve düşmeyen ateş tehlikeli duş alamıyorsan bile ıslak bezle kol altların ve basına koy düsürmeye calıs 🙏
snms Minikkalbim19 insallah gecer canım benim panikleme dedigim gibi su ic bol bol lavaboya gidip geldikçe düsmüstü benim Allah bebegini korusun sana bagıslasın kötü düsünme ❤️🙏
Minikkalbim19 snms doktora msj attım ozman şişeyi elime alım içeyim suyu sağol canım teşekkür ederim Allah razı olsun ya
snms Minikkalbim19 sendende Allah razı olsun canım ne demek su tüketimi gercekten cok iyi geliyor bir bucuk litre siseyi yavaş yavaş ictim ben dört beş defa cıkmıstım lavaboya daha önce ateslendigimde bi doktor önermişti suyu ve dusu da insallah iyilesirsin haberdar et düşünce atesin 😊