feridelevent_08 Regl oldum Allahın izniyle tüp bebeğe başlayacağız cumartesi günü hastaneye gideceğiz kaydımızı yaptıracağız çok mutluyum bi okadarda üzgün ve korkuyorum duygularım okadar karışık ki yerimde duramıyorum 🥹🥹
Badehandekuzey feridelevent_08 inşallah tek seferde tutar🙏🏻 bu yola baş koymuş heyecanlı anne olmaya çalışan kadınların kucağını Rabbim boş bırakmasın amin♥️
busrax_ feridelevent_08 hep pozitif olun korkmayın rabbimin dediği olur 🌸 moral motivasyon her şeydir 💕
Goncatosko feridelevent_08 ben de gelecek reglde başlayacağım, inşallah süreciniz çok güzel geçer ve kucağınız dolar, yaşadığınız tüm zorluklar silinir gider 🙏❤️
Yasemin1408 feridelevent_08 Allah gonlune gore versin canm bende bugun gittim hastaneye adetimin ikinci gunu :) ilaclarimi yarin alacagim ve tedavime baslayacagim.
feridelevent_08 Badehandekuzey amin Allah razı olsun 😍 doktorum değerlerimizi gördü benim sıkıntım yok çok şükür eşimin sperm sonuçları düşük çıktı doktor sizin hemen tutar dedi çok olumlu konuştu inşallah öyle olur Allahın dediği olur 🤲🏻🤲🏻
feridelevent_08 busrax_ doğrudur 🌸 moralimi yüksek tutuyorum eşimle birbirimize çok destek oluyoruz 🥹 İnşallah güzel haberler alırız Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın 🤲🏻🤲🏻🌸❤️
feridelevent_08 Yasemin1408 ay inşallah 🤲🏻🤲🏻 güzel haberler alırız hepimiz ❤️❤️ birbirimizden haberdar olalım Rabbim emeğimizi boşa çıkarmasın inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️🔥