basakc36 Selam kızlar beyaz çamaşırları kaç derecede hangi programda yıkıyorsunuz.Benim makinem 2.30 saatten uzun yıkıyor.Birde zararlı diye yumuşatıcı kullanmıyorum daha beyaz olması için önerebileceğiniz bir şey var mı
Betul-97 basakc36 Önce mix programda yıkıyorum 60 derece 800 devir toz deterjan koyuyorum sonra pamuklu 90 derece 800 derecede toz deterjanla tekrar yıkıyorum
Turannnurr01 basakc36 ben deterjan kısmına kabartma tozu koyuyorum bembeyaz cikiyor varsa birazda arap sabunu sıvı olandan
Hulo2105 basakc36 40 derece 3 durlama 1000 devir yıkıyorum zaten bi eşimin atletleri oluyor 1 kere giyiyor öyle pis çamaşır olmadığı için uzun da yıkamıyorum. Pamuklu ayarı falan var ama 2-3 saat gerek yok. Koyu renkler programına alıp kendim ayarını yapıyorum
Betul-97 basakc36 Hiç olmuyor zaten 2 kişiyiz de ayda 1 ya da 2 ayda 1 eşya çıkıyor. Tertemiz de çıkıyor havluları da öyle yıkıyorum
34473447 Benimde atletler bide çocukların beyazlarinda olan lekelerle başım belada beyazları tek yıkamama rağmen renkleri sarıya dönüyor gibi çocuklarında lekeleri çıkmıyor anlamıyorum
Denizi3535 Beyazlar için sıvı cosla deterjan var onu kullan atletleri ayda 1 toplu onunla yıkıyorum bembeyaz oluyor