snms idrar yolları enfeksiyonu nedeniyle beş gün önce manurol toz kullanmıstım ertesi gün hic bir yan etkisi yasamadım enfeksiyonumda temizlenmis fakat son üc gündür devam eden ishal var yan etkisi olabilir mi hala yan etki yaparmı vucuda ?
Deletedmom111 snms bende kullandım hamileliğimin başından beri hemşireyim de bu kadar gün sonra herhangi bir yan etki çıkmaz içiniz rahat olsun yediğiniz bişey dokunmuş olabilir 🙏
SevgibiR snms ben kullanıyorum hatta bir doz var 10 gün sonra iç dedi Dr 10 gün geçti içmem lazım son dozunu bana dokunmadı bişi yapmadı
snms Deletedmom111 midem bulandıgı icin cok yemek yemiyorum aslında genelde katı besleniyorum ishal olmam icin bi sebepte yok bakarsan o yüzden biraz endiselendim genelde yan etki yapıyormus bu ilac 😊
snms SevgibiR benimkisi baska birşeyden kaynaklanıyor o zaman biraz atesim de var gecmezse bi hastaneye gidiyim olmazsa 🤷♀️