mrv2412 bak eger korluyosan eczaneden progestan alabilirsin ben düşmüştüm 8 9 haftalıktım galiba o ilacı verdiler normalde de içilebilir iş rahimi güçlendiren her gebenin kullanabileceği zararı degil faydası olan bir ilaçmış 5 doktora sordum da öyle içmiştim hepsi aynı cevabı vermişti o yüzden emin konuşuyorum ve Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz bol bol dua et 😊🤍🤍