Begaslan ben kendimi bildiğim bileli basur olduğum için doğumda ve sonrasında o şişlikten çok etkilenmedim yani alışkındım çünkü her tuvalete gittiğimde kanamalar oluyordu hatta bazen öyle bir oluyordu ki adet olmuş gibi kan akıyordu aksine benim doğumdan sonra bunlar da azalmalar oldu eskisi gibi o şekilde kanalar olmuyor belkide o süreçte süt olsun diye içtiğim sıvılardan kaynaklı sanırım ama hala kabızlık vs sorunum devam ediyor asla ona bir çözüm bulamadım 😀