Muhammedim01 Merhaba kızlar doktorum kız bebek olduğunu söyledi sizce değişirmi değişen varmı merak ediyorum öncelikle sağlıklı olsun dileğimiz ama insan merak ediyor 😌😌
2kizannesi- Muhammedim01 15+5ken söyledi bize. Biraz daha bekle en azından 15-16 haftalık olsun. Valla benim kuzenim kendisi doktor olduğu halde eşi doğurana kadar bebeğe kız dediler bi doğdu erkek 😂😂🤦🏻♀️