Sunduz Yarın sabah 9:00 ‘ da sezeryanla kavuşucaz inşallah kızımla.. bu cümleleri yazmak da nasipteymiş demek ki.. gösteren mevlaya şükürler olsun. Yalnız şöyle bir durum var ki son 2 gün kala çok hafif bir nezle ve geniz akıntım oldu. Kalorifer kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü sabahları uyandığımda kupkuru bir boğaz ve ağrı sızı yok. Umarım doktor bu durumdan dolayı operasyonu ertelemez. Zîra sabrım kalmadı. Allah herkese nasip etsin bu zamanları..
Servet Sunduz ınslalah canım allah yardımcın olsun doğuma girerken bizlere de dua et doğum anında edilen dua kabul oluyormuş bizde sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin rabbim