minkmom_25 Kızlar pazartesi hcg 59 du. Salı 72 oldu. Perşembe 62 ye düştü hepsi farklı hastaneler . Kimyasal gebelik mi acaba benimki. Ne zaman kanamam olacak 😒
Gulll00 minkmom_25 ayni yerde kan verin 2 gunde bir duzenli olarak 2 katina artmasi gerekiyor. Farkli yerlerde olunca testler degisebiliyor. Doktorlar genelde net sonuclar icin ayni yerde kan verin diyor
Senmsii minkmom_25 Farklı hastane bile.olsa arada çok fark olmuyor canım. Senin değerler yukselmemis kimyasal yada dış gebelik olma ihtimali var bence doktoruna görünmen beta bakamya devam etmen lazım canım Allah yardımcın olsun
sutlukahve_ Aynı yerde vermen lazım farklı hastanede farklı çıkıyor en sin verdiğin yerde 2 gün sonra tekrar ver düzenli artış yoksa kimyasal maalesef
minkmom_25 Aslında normal gibiydi herşey lekelenmem oldu iki gün arayla kan değil kahvemsi akıntı. Bide karın altında minik kramplar.