_beyzaaak Arkadaşlar ilk gebeliğim nişanım geldi kasıklarımdada sancı var regl sancısı gibi napmam lazım bilgilendirir misiniz 🫶🏻🫶🏻
EceNaz26 _beyzaaak benimde pazartesi günü geldi sancıların sıklaşmasını beklicekmisiz doktorum dedi 1 hafta 10 günü bile bulur doğum dedi
1fatma_nurr _beyzaaak kac haftaliksin canm sancıların eğer 3.5 dakikaya bir yoğunlaşirsa hastaneye gec
crescent- _beyzaaak ben doktorumu aradım. Gel bi bakalım diye hastaneye çağırdı. Nst çekildi. Tekrar açıklık kontrolü yapıldı. Sancı artarsa su veya kanaman olursa bebek hareketleri azalırsa gel hemen dedi
Mervenr00 _beyzaaak benimde 4 5 gün oldu geleli hatta bugünde az az geldi peçeteye hafif sancilarim da var ama bilmiyorum ne zaman doğum olur. 40 haftalığım 🫠
crescent- EceNaz26 benimde bugün geldi. Doktora gittim hemen ilk gebelik olunca bilemedim 🙈😂 Hafif sancı çıktı 38+1 iz. Bende merak ediyorum ne zaman doğar acaba. Açıklık 1 cm ydi sadece.
_beyzaaak 1fatma_nurr 38+4üz bugün daha o kadar sıklaşmadı regl gibi garip bişey anlayamıyorum nasıl bişey
EceNaz26 crescent- ben hastanede yatıştayken geldi Allah tan yoksa benimde ilk gebelik panikten ölürdüm 😄 sağlıkla gelir inşallah, açıklık benimde aynıydı
_beyzaaak Bugün baya egzersiz yaptım yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım ördek yürüyüşü yaptım ve sıcak suda durdum yarım saat akşama nişan geldi 😂
Kaderozy _beyzaaak sıcak su çok etkiliyor ilk çocuğumda bende öyle yapmıştım sonrasında nisanim gelmişti ama cahillikle erken doğmasını istediğim için yapmıştım çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu 36+5 idi
Daisyy000 _beyzaaak Nişanım geldi aradan 2 hafta geçti daha tık yoktu..39+1de planlı Sezaryen oldum.Daha sancının s si yoktu
_beyzaaak Daisyy000 benim sancım var ya hem kasıklarımda hem belimde normal doğum istiyorum o yüzden sonuna kadar direnmek istiyorum
Nurak _beyzaaak canım Nisan geldikten tam bir hafta sonra doğurdum son hazirliklarini yap çantanı kontrol et sancılarının sıklaşmasini bekle evde hastaneye gitme derim hemen suni sancı takıyorlar
_beyzaaak Nurak hazırlıkları bayadır hallettim artık doğum bekliyorduk inşallah sağlıkla gelir artık ya sabırsızlanıyorum beklerken🥹🥹
crescent- @Daisyy000 @Nurak nişan geldikten sonra herhangi bir ağrınız oldu mu acaba. Benim regl olacakmışım gibi sancı var kasıklarımda sadece
_beyzaaak crescent- evet öyle sancım vardı benimde sıcak duş aldım uyumuş kalmışım uyandığımda sancım yoktu ama
_beyzaaak Sariilayda16 anlaşılır bence jel gibi yapıda kırmızı akıntı geldi bende gelmeden öncede regl gibi sancım vardı sonrasındada devam etti