Merhaba kızlar, happykidste bir türlü yazmayı başaramadım burada ikinci üçüncü bebeklerini bekleyenler olduğunu bildiğim için buradanda yazarsam cevap alabilirim diye düşündüm. Bebeğim bugün tam 4 aylık oldu. Kayınvalidemde doğduğundan beri su verme ve 2. Ayından beride bebeğime bir şeyler yalatma çabası var. Dördüncü ayda ufak ufak verelim diye durdu en sonunda. Sizce ek gıdaya başlamak için 6. ayı beklemeli miyiz ne zaman başlamalıyız? Bir de sizce bebeği oturtmak için doğru zaman ne zaman? Ben kucağımda hafif destekli oturuyorum ancak bazı yerlerde kesinlikle yanlış yaptığım yazıyor erken olduğu yazıyor yakın çevrem ve bazı internet annelerindense bu zamanlarda normal olduğu yönünde görüş alıyorum sizce bunun için doğru zaman ne zaman ?