BuketErkan Canım öncelikle geçmiş olsun diyorum, ben de düşük yaptım ilk kez olmasına rağmen doktorum aynı şekilde kromozom testi istedi gönderdik hem patoloji hem de kromozom test sonuçları 20 gün içerisinde geldi. Patolojide birşey çıkmıyor kromozomlar da anomali çıktı ve çok nadir görülen birşey olduğu tespit edildi mesela. bu bebeğimde Fetal dna testi istedi benden kromozomlara bakılacak tekrar bence herşekilde önünün alınması ve önlemlerin alınıp göz önünde bulundurulması gerekiyor… bence yaptırmalısın