Merveprms daha neler bnde 25bhafta boyunca yaşadım lekelenme kanama ve her ay vuruldum çünkü kanama oldukça tekrarlanması gereken bişey bu igne. İlk ignem devlet hastanesinde acilde yapıldı 6 haftalik bile yoktuk ama yaptılar ve hiç bir ücret ödemeden. 2.ignem özelde yapıldı sadece günü birlik yatış ücreti aldılar 3.ve 4. Araştırma Hastanesinde yapıldı onlarda da para vermedim Son iğne bu hafta dün yapıldı özelde 78 tl günü birlik yatış ücreti alındı igneye para almadılar.