Ensrmn Arkadaşlar yaklaşık 2 saattir ara ara ağrım oluyor karnım sertleşmiş ve hafiften belime vuruyor. Erken doğum olabilir mi çok korkuyorum. Böyle bir şey yaşayanlarınız var mı beynim durdu ne yapacağımı da bilmiyorum😥
bet01naz Ensrmn benimde 2 haftadır kasılmalar başladı nst ye bağlandım sancı falan yok.ama doktorum bugün eğer kasılmalar 1 dk sürüyorsa ve sürekli olursa hastaneye gel dedi
Ensrmn Mercimekannesi45 dedim biraz daha bekleyeyim belki geçer yada daha da sıklaşırsa öyle gideyim doktorum demişti ama bebeğin suyu fazla erken doğum riskinde var ondan dolayı ama bu kadar erken hiç beklemiyorum🤦🏻♀️
Mercimekannesi45 Ensrmn sakin ol canım iyidir umarım bebeğin doktorunu ara yada gidin kontrol etsin yoksa için nasıl rahatlar
Ensrmn Zeynepci012 İki gün önce doktora gittim muayene etti iyi bi sorun yok dedi ve sanırım uzun süre ayakta kalmaktan oluyor ara sıra ağrılarda çünkü ayakta cok kaldığım da oluyor özellikle
Ensrmn birkimseee iyiyim şimdi çok şükür ara ara ağrılarım oluyor oda sanırım çok ayakta kalmaktan bugün bunu fark ettim
Nursenyagc33 Ensrmn kendinizi çok zorlamayın bence bende aynı hafta içindeyim çok zorladım mı tüm gün o ağrıyı çekiyorum sanki belime bişey oturmuş gibi oluyorum o yüzden herşeyi yavaş ve çok zorlamadan yapmaya çalışıyorum sizde öylr yapın
28Fatos28 Ensrmn canım bmde aynı haftayım senin şikayetlerinin aynısını çekiyorum ama normal sorun yok diyorlar magnezyum çok iyi geliyor eğer başlamadıysan doktoruna söyle istersen
Ensrmn 28Fatos28 ilaçlarım var magnezyum falanda var ama içince de çok kötü oluyorum midemden dolayı cnm