Selam kızlar bugün ultrason doktor kontrolüm vardı
33+1 haftalığım bebeğin kilosu 3 kilo olmuş doktor 4 kiloyu geçerse normal doğuma almayacagini söyledi sezeryan hiç istemiyorum şeker ölçümü takibi yapacak Onda mı kaynaklı diye kilo artışı henüz daha vakit varken çok tedirginim açıkçası sizlerin kilosu nasıl ilerliyor paylasirsaniz sevinirim 😔