Ksniak Kızlar doğum yapalı 16 gün oldu. Göbeğim düzleşti ama alt karnım yumuşak eskisi gibi sıkı değil. Sizce korse taksam iyi olur mu? Ve nasıl bir korse kullanmalıyım? Yoksa kullanmak için geç mi kaldım? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?🫶🏻
Hilal2901 Ksniak bekle bence biraz rahim kendinç toplasın. Ben de böyle yirmi günlükken taktım organ sarkması olustu. Çok sıktıgı için organlar daha gevşek ya olabiliyormus bilsem takmazdım. Bekle o göbek her türlü düzleşir 🤲🏻😂