Kızlar tetanoz aşısı olan var mı aranızda ben 29 haftalık gebeyim, Kıbrısta yaşıyorum burada doktorum hiç aşıdan bahsetmedi. Türkiyeye geldiğimde ordaki doğum yapan arkadaşlarım tetanoz olduklarını söylediler kafam çok karıştı sizler ne yaptınız? Sizce gerekli mi, doktora ısrar etsem mi?