cansu_dgn bir sefer niyetlendim yakaladım ama o ay bebek tutmadı ikinci ay ovulasyon filan yapmadım zaten acelem de yoktu bebek için rahat kafayla beraber olmuştuk bir baktım ikinci denememde hamileyim. Yani demem o ki ben bu test işine karşıyım kadının östrojen hormonu iyi salgılandığında vücut yumurtlamaya giriyormuş zaten