Bilmediğimden sormak istiyorum. 35 haftalık aşırı kanamadan doktora gittim çocuğumun eşiğinden ayrılmak istediğini o yüzden kanama olduğu ve bu kanamanın normal olmadığı söylendi . Yarın sabah sezeryan ameliyatı olucam . İki kere ciğer geliştirici vuruldu doktor bebeğin küveze gireceğini söyledi .. Dünden beri kanamam yok ama nst de sancım gözüküyor ben hiçbir şey hissetmiyorum . Erken doğum yapmış ve bebeği küveze girmiş olan anneler bu süreci nasıl geçirdiniz ,nelere dikkat ettiniz, ne yiyip ne içtiniz lütfen bana yardımcı olun