eslemcagla canim zaten bebek hareletlerini hissetme tibben 18 22 hafta arasi demisti doktorum benim. Hatta ilk diye daha gec bile hissedebilirsin cunku nasil birsey oldugunu bilmiyorsun demisti ben 23. Haftaya girdigim gibi hareketini fark etmistim. bide bazi bebeklet cok hareketli olmuyor benim kizim dogana kadarda oyle asiri hareketli degildi. Eltimle ayni donemdeydi hamileliklerimiz o kizini 19. Haftada hissetti masallah kozi doguma gidene kadar sanki icerde 7 24 halay cekiyordu😂😂 kadin arrik gobek hareketleri o kadae belli oluyordu ki som donemlerde toplumlara girmyordu utanıyordu:)