7 Haftalık gebe iken keseyi gördük kesenin boyu 1.2mm di 8inci hafta tekrar gittiğimde kesenin boyu 17.6mm olmuş ancak bebek yerleşmemiş ama bir sıkıntı yok dedi doktorumuz
aradan 1 hafta daha geçti boş gebelik teşhisi kondu ve kürtaj yapılacağını söylediler geç döllenme olabilirmi