BT- Kızlar 2.gebeliğim 15+4 olduk ve bugün çok net hareketini hissettim var mı benim gibi erken hisseden yoksa yanılıyor muyum 😌
Sumisali_ BT- merhaba 👋 Benim de ikinci gebeliğim bende 16 haftalıkken hissettim 😊 ikinci de bu tarihlerde erken hissedenler oluyor 😊