cyuzer Merhaba kızlar. 29 artı 5teyim ama bebiş 1 hafta 10 gün kadar önden gidiyor bunu eklemek isterim. Son 3-4 gündür kasıklarıma baskı hissediyorum arada, bel ağrım da oluyor bununla beraber. Bu haftalarda normal mi? Sizde de oldu mu?
Mercimekannesi45 cyuzer @Ensrmn açmış aynı şekilde post Rabbim şifa versin inşallah ama sancı derecesini bilemeyiz doktorunuza danışınız
cyuzer Mercimekannesi45 kuzu benim gün içinde bir kere oluyor sadece çoğunlukla akşamları, hani böyle geçmeyen bir ağrı değil veya gelip giden, geçen hafta doktora gittim bir şey yoktu :((