4 gündür hastanede yatıyodum tedaviler kontroller yapıldı şuan 34+5 deyiz doktor gelişimi çok çok iyi gelebilir dedi ilaçları kesti. Pazartesi nişanım gelmişti, ara ara kasılmalarım var yürümekte aşırı zorlanıyorum ağrılardan, 10 gün içinde gelir dedi doktor bu sürede doğumun kolay olması için neler yapabilirim?