Arkadaşlar ben ikili testin zamanını kaçırdım hastanede bir türlü randevu bulamadım detaylı ultrason yaptırmak istedim şehir hastanesine gönderildim orda da doktor yapmadı başka yere gönderdi orası da iki ay sonraya randevu veriyor bana anlayacağınız onu da hastaneler yüzünden yapamıyorum özeller de bana pahalı geliyor o kadar bütçem yok maalesef neyse perinatoloji doktoru yined e baktı kalbine iyi dedi bir kemik söyledi ona baktı ona da normal dedi ultrasonda sağlıklı görünüyor dedi şimdiye kadar bir problem olsa gebelikte yada ultrasonlarda bir anormallik görünürdü sanırım değil miii