Hanımlar sizler kaçıncı haftada normal doğum yaptınız? Ve bebeğinizin cinsiyeti neydi? Ve doğum için neler yaptınız? Ben 39+3’teyim hala gelen giden yok🥲 Belirti de yok🥲 Tecrübelerinizi merak ediyorum.
‘
Not: Her gün hamile pilatesi + yürüyüş + hurma, ananas ve ada çayı içiyorum.