Ftmaa28 Kızlar Philipsin ikili emziklerini alıyor herkes ama ikili almak bana biraz risk gibi geliyo bebek ya o emziği tutmazsa ikisi de boşa gitmiş olmaz mı?
amayinedeiyiilerledim Ftmaa28 aslında yeni doğan hangisine alışırsa direkt tutuyor, ben doğunca hemen verdim yoksa tutmaz diye korktum 😅yedekli olması kaybolması açısından mantıklı.
minnosbirkiz Ftmaa28 genelde bütün bebekler tutuyor o markayı, risksiz bi ürün ☺️ bende bugün soothie serisini aldım, emerlerken ağızlarının içi komik görünüyor diye, inşallah tutar 😂