Selam kızlar 36. Haftadayım bugün sabahtan beri çok ciddi bir kasık ağrım var batıyor ve hep idrara sıkışıkmışım patlayacakmışım gibi o kadar şiş hissediyorum ki yürüyemiyorum resmen. İdrara çıktığım zamanda da canım acıyor zorlanıyorum. Başına gelen varmı cumartesi kontrolüm var ama sizce yinede gideyim mi doktora