Emineeyigit Şeker yüklemesi yaptırdınız mı ? sağlık ocağında yaptıran var mı yoksa hastanede mi yaptırmak lazım? Birde yaptırmamak sorun teşkil ediyor mu
Zeyna27 Emineeyigit hastanede yapılır ya çünkü glikoz gramına göre 1. Saatte ve 2. Saatte tekrar kan veriyorsun ben 75 gr glikoz yüklemesi yapıldı açlık bakıldı önce sonra glikoz içiyorsun 1. Saatte ve 2 . Saatte tekrar bakıldı
Ozgis1s Emineeyigit benim eski sağlık ocağım yapıyordu değişiyor yani bi arayıp sorun yoksa devlete gidersiniz
Zeyna27 Emineeyigit devlette yaptırdım ama özelde takipliyim tahlillerimi ücretsiz yaptırmak adına devlete gidiyorum doktorum öyle istiyor
Ozlemmkk Ben sağlık ocağında yaptırdım mayıs ayında, 75 gram galidex alıp aç karna gelmemi söylediler açlık ve 2 kere tokluk olmak üzere 3 defa kan aldılar
merimiri Emineeyigit normal kadın doğum doktoruna aldım muayene de ben şeker yüklemesi yaptırmak istiyorum dedim oda muayene etti aile de şeker var mı dedi önce aç kan verdim sonra eşim eczaneden 75 mg içeceği aldı benimki çilekliydi çok tatlıydı ama güzeldi içtim sonra 1 saat sonra kan verdim 1 saat daha durdum 1 daha kan verdim sonuçlar e nabıza düştü 🙏🏽