Razismom Merhaba kızlar fıstık ezmesi bebeğe kilo aldırdığını diyorlar ne kadar doğru ve deneyen var mı acaba…
Damlaozzz Razismom Valla banada yulaf ve tahin helvası dediler doktor önceleri küçük doğcak diyodu bu ayda iyi beslenmişsiniz böyle devam et dedi etkileri oldu mu bilmiyorum ama baya bi yedim 😃
merimiri Razismom senin şekerinin çıkmasını istiyor herhalde o diyenler 😂😂 şaka bi yana ben kışın hamile kaldım o zaman başladım ta karpuza benim bebek de hafif tosbiko o zaman bende karpuz kilo aldırır diyorum burdannn 😂
siriusbiri Evet benim diyetisyenim onerdi gebelik sekerim var dondurma alternatifi olarak bebege saglikli kilo aldiriyor dedi.
Zumrut___ siriusbiri ay buna çok sevindim :) neredeyse her gün dondurma yiyorum sıcaklarda çok iyi geliyor :)
Damlaozzz Razismom valla yemiyorum eskisi gibi bende yumurta yeter kışın yiyordumda yazın midem almıyor artık 😀😀 Bundan sonra serin tutacak ne varsa yerim dondurma gibi meyveli yulaflı yoğurt gibi miss 🤣
Razismom merimiri valla ayıptır söylemesi 8 kiloluk karpuz 2 günde tek başıma bitirdiğim oluyor serin serin güzel gidiyor diye ama pek almadı.. Bünyeye bağlı belki bilmiyorum
Razismom merimiri baktırmadım ama genelde açlık şekerim 85 tokluk 110 falan çıkıyordu hamilelikten önce.. Doğru diyorsunuz bir kontrol edeyim..
Razismom merimiri biraz önce aç karnında şekeri ölçtüm evde, 68 çıktı.. Genelde düşük benim.. Gebelik şekerim çıksaydı belli olurdu cihazda dimi..
Razismom merimiri ben yapcam ama 3 hafta sonra randevu.. O kadar fıstık ezmesi yedim kilo aldırmak için, cihaz aldım korkudan çıktı diye 😂