Unalbirgul Yyasmin içiyorum canım ama açık içiyorum mideme iyi geliyor normalde hiç sevmezdim hamilelikte sevdim 😂
Berilikom Ftmglll haha tiryaki lik zor ilk üç ay içmedim sonra deli gibi çok Şükür kansızlık olmadı ama önemli olan kahvaltı ve yemekten bir saat sonra içmek yoksa yediklerimiz çöp😐
efsanee_ Yyasmin sabahları deli gibi 😁 ben 3. Ye dönerken eşim birde hala 🙈 normalde demli çok seviyorum ama şimdilerde azcık açık içiyorum . Valla çoğu şeye dikkat ediyorum yemiyorum içmiyorum çayımı bırakamam ✌️
Berkaytuana Yyasmin günde 3-4 bardak içiyorum ama o kadar açık içiyorum ki çay demeye bin sahit ister 😅
SevgibiR Yyasmin evet içiyorum kahve de içiyorum ama her gün değil misafirlikte ve bazen kahvaltıda 🤣 1 bardak kahve yada 2 bardak açık çayı geçmiyorum
YagmurDaskn Eskidende çayı bi sabah bi akşam içerdim hala öyle değişen biley yok. Ama ablam çaydan tiksinmişti midesi bulanıyordu çay görünce
Kbr5361 Rizeli biri olarak çok seviyorum çayı ama ilk 3 ay dolana kadar içemedim remen 1 haftadır biraz daha içebiliyorum tabi açık olarak
Ayazayaz Malesef kahvaltı da 3.4 bardak içiyorum bırakamıyorum 🤕 mide bulantımı kesiyor iştahımı açıyor yoksa sabahları çok kötüyüm
Simayyy Yyasmin çok açık limonlu içiyordum Onuda bıraktım ıhlamur içiyorum yada ahududu yaprağı çayı içiyorum kansızlık yaşamamak için.