Dilek_04 Kızlar 29+6 haftalığım akıntım vardı diye doktora gittim Altan muayene yaptı . Zararlı değil mi dedim hayır hiçbir sıkıntı olmaz dedi ama içim bi yandan hiç rahat değil . Gebelikte Altan muayne olan var mı sıkıntı yaşadınız mı ?
sb17 Dilek_04 alttdan ultrason yapıyor her ay gittiğimde 17 haftamdan beri, bir sorun yaşamadım. Ama ultrason dışı muayeneye bir fikir söyleyemem tabi
RavenV Dilek_04 Alttan muayenenin bir zararı yok. Cinsel ilişkiden çok daha hafif bir şey sonuçta ki onu da sık sık yapıyoruz.
bahocum Dilek_04 zararlı olduğunu ilk kim çıkardı bilmiyorum ama elbette bir zararı yok. Olsa doktor yapar mı? Benim doktorum da çok kere vajinal muayene yaptı.
sb17 Dilek_04 çatı muayenesinde mesela afedersiniz 2 parmakla yapıyorlar muayeneyi. Bana hiç yapmadılar şimdiye kadar onu, o yüzden ona bir fikir söyleyemem. Ama ultrason yaptılar her ay, sorun yaşamadım 33’teyim şimdi
Dilek_04 bahocum Tabi zararlı olsa doktor yapmaz ztn ama internetten bakınca herkes bişey söylüyor o yüzden biraz korktum ama şuan içim rahatladı teşekkür ederim 🥰
Z_ulall Dilek_04 banada yaptı 30 haftalık su gibi bişe geldi gittim iki parmanı soktu bişey olmadı şükür
eozlem @“Dilek_04” riskli gebe olmama rağmen 24. Haftadan beri alttan muayene oluyorum doğuştan çift rahmim olduğu için. Herhangi bir sorun olmuyor, hepsi hurafe