hsnva6579 Her Kese Selam. Ben 3..4 hafdadayım Hamileliyimin benden şeffaf maye geliyor kokusu yok Beyaz bazende açık sarı oluyor sizce normalmı
turkan403 hsnva6579 bnde aynı 3haftadaym normal bnce akıntım çok oluyo benm ama sancı kanama vs yoksa korkma daha yeni oldu için normal
turkan403 hsnva6579 yerleşme ağrısı o bnde de oluyo sağ kasık ağrısı özelikle ama geciyo bazen bnde diyom regl mi olucam noluyo diye yerleşme ağrısı kanama filan olursa sknti stres yapma sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲🏼