Gerilik giderek artmadığı sürece bi sorun teşkil etmez ki zaten bi haftalık ultrason yanılma payı bile olabilir benim ben ikiz doğum yaptım bi bebeğim 1800 doğdu hamilelik sürecinde hep iki hafta geriden geliyordu doktorlar hep korkuttu bacakları kısa karın çevresi çok küçük falan diye ama bi doğdu maşallah hemen yaşıtlarını yakaladı akıl olarak belki yaşıtlarından bile üstündür hiç böyle şeylere canınızı sıkmayın hamileliği kendinize zehir etmeyin tadını çıkarın güzel güzel hazırlıklarınızı yapın sağlıklı olsunlar da küçük olmaları sıkıntı değil beslenmenize de dikkat edin balık yapı falan oluyor onları alabilirsiniz bebeğe iyi kilo yaptırıyor