annesininballisi Vodah birde havalar sıcak bununda etkisi oluyor tansiyon da benim en son doktor kontrolünde de aynı sekilde 12/8 ölçmüşlerdi biraz yüksek ama havaların sıcaklığına bağlıyorum demişti doktor.
Vodah Yasminnnnn hemen hastaneye gidin gebelik zehirlenmesi olabilir felan dediler. Gebelik kaşıntısı ile uğraşıyorum bu aralar onun stresini saten yaşıyordum bir de böyle deyince korktum
Vodah Yasminnnnn evet verdim tahliller temiz çıktı ama vücudum da aşırı kaşıntı vardı. İlaç verdiler Avil ve ursactive diye onu kulllanıyorum 3 gündür.