YeniAnne2 Bayanlarr bugun 40 haftalık oldum ve açıklık var mı diye alttan muayne olmustum sabah 12 gibi 2cm açıklık var dedi doktor Cuma’ya yatış verdi ama az önce pembemsi akıntım gelmiş bu nişan mı yoksa muayne olduğum için mi geldi anlayamadım 😓
YeniAnne2 Makbuss şuan yine gelmiş ebeye sorduk nişan dedii 😀 ne zaman başlar sancılarım acaba teşekkür ederim canımm 😀